Sihirli top

Oha bunu bilmiyordum peki o bu nasıl oldu Türkler geldiler buraya

Cevabı beğendin mi? İşte onun için bağlantı

Arkadaşına gönderebilirsin veya blogunda paylaşabilirsin. En sevdiğin sosyal ağda paylaşmak için aşağıda bulunan butonlardan birini kullanabilirsin
Share to ВКонтакте Share to Одноклассники Share to Google Plus Share to reddit Share to LinkedIn Share to blogger Share to Tumblr Share to Pinterest Share to StumbleUpon
ID Anonim numara Soru Cevap
1320725 812825 Oha bunu bilmiyordum peki o bu nasıl oldu Türkler geldiler buraya Biraz belirsiz, tekrar dene
1320724 812825 Anadolu yerlileri hint Avrupalılar denebilir genetik olarak biz Anadolu yerlilerine orta Asya’daki Türklerden çokdaha yakınız Sonra tekrar dene
1320723 812825 Nasıl ya peki ne baskın Evet - elbette
1320722 812825 Bizim halkımızda kendisini Türk olarak adlandırıyor ki bu güzel birşey atatürkün dediği gibi bu sınırlar içerisindeki herkes Türk’tür Türk bir üst kimliktir hepimizi kapsar kürdüde Çerkezdir lazıda vesaire vesaire ancak genetik olarak bizler Türk değiliz yani çoğunlukla değiliz elbette Türk geni kesinlikle var bu topraklarda ama baskın değil Pek iyi görünmüyor
1320721 812825 Bizimki derken ne demek istedin Kaynaklarım hayır diyor
1320720 812825 Evet Arap haklısın ama hemde afrikalı gözünden hiçbirşey kaçmıyor kültürel olarak Arap ama genetik olarak daha afrikalılar bizimkine benziyor Sonra tekrar dene
1320719 812825 Biliyorum evet ama sudan ve mısırda Arap değil mi Biraz belirsiz, tekrar dene
1320718 812825 Yok hayır Kızıldeniz Mısır Sudan gibi Afrika devletleriyle orta doğu Arap devletlerinin arasında bir deniz süveyş kanalını belki bilirsin oraya açılıyor işte Hayır!
1320717 812825 Kızıl deniz Akdeniz’de mi Dışarıdan iyi görünüyor
1320716 812825 Yok bu çok ilginçtir Osmanlı hint okyanusunda portekizlilerin çok sopasını yemiştir üstüne kızıl denizde bile onlarla rekabet etmeye zorlanmıştır kızıl deniz üzerinden Kabeyi tehdit etmiştir portekizliler Kesinlikle öyle
1320715 812825 Portekizliler ile Kabe ne alaka karıştırıyor olmayasın Hayır!
1320714 812825 Peki tamam öncelikle İspanyolların ve portekizlilerin en büyük motivasyonu buna mecbur kalmalarıydı bilinen dünyanın en ucunda çok fakir ve güçsüz devletlerdi ayakta kalmaları gerekiyordu yeni ticaret yolları ve de Hindistan’ı bulmaktı asıl amaçları çünkü mallar onlara gelene kadar çok el değiştiriyordu Buda fiyatı çok arttırıyordu ilk zamanlarda koloniler kardan çok zarar bile getirdi ayakta tutması yemek insan taşıması çok maliyetliydi buna zorunda kaldılar başka çareleri yoktu onlara kıyasla Osmanlı zaten ticaret yollarını kontrol ediyordu yani böyle bir aksiyon alma derdine hiç düşmedi ilginç olanı düşseydide başarılı olamazdı hint okyanusuna kadırgyla çıkan bir devletin bu işlerde başka çaresi olmayan kanında denizcilik olan Portekiz ve İspanyollarla başa çıkabileceğini sanmıyorum ki öylede oldu hatta portekizliler Kabeyi yıkmakla bile tehdit ettiler cihan imparatorluğunu Kesinlikle öyle
1320712 812825 Lütfen anlat çok merak ettim Kaynaklarım hayır diyor
1320711 842891 Deli gökhan 11.50.22. vs. ml mısto 644423-67-12 :Dggg Dışarıdan iyi görünüyor
1320710 842891 Deli gökhan 11.50.22. vs. ml mısto 644423-67-12 :Dtt Belirtiler olduğu yönünde
1320709 842891 Deli gökhan 11.50.22. vs. ml mısto 644423-67-12 :Dt Gördüğüm kadarıyla, evet
1320708 842891 Deli gökhan 11.50.22. vs. ml mısto 644423-67-12 :Drrr Konsantre ol ve tekrar sor
1320707 842891 Deli gökhan 11.50.22. vs. ml mısto 644423-67-12 :Drr Çoğunlukla
1320706 812825 Elbette isterim lütfen anlat Milyon yil geçse bile hayir
1320705 842891 Deli gökhan 11.50.22. vs. ml mısto 644423-67-12 :Dr Şimdi söylemesem daha iyi
1320704 842891 Deli gökhan 11.50.22. vs. ml mısto 644423-67-12 :D r Kesinlikle
1320703 842891 Deli gökhan 11.50.22. vs. ml mısto 644423-67-12 :D Yanıtım hayır
1320702 812825 Teorik olarak Osmanlı’nın bilinen en geniş sınırlarında atlantiğe açılması olası değildi çünkü en başta atlantiğe bir sınırı yoktu Akdeniz’deki eyaletlerindeki limanlar ve gemilerde Akdeniz için tasarlanmıştı o yüzden pek olası değildi zaten bize anlatıldığı gibi Osmanlı hazırdıda sultan istemedi gibi bir olay yok sultan isteseydi bile açılamazlardı istersen bunu daha iyi anlayabilmen için hint okyanusunda Osmanlıları ve de neden portekizliler ve İspanyolların açıldığını anlatabilirim Yanıtım hayır
1320701 842891 aşko bize video yapayım mı?=) Kuşkusuz
1320700 812825 İngilizler heryere açılmışlar keşke bizimkilerde açılsaydı dünyaya Pek iyi görünmüyor
1320699 812825 Aslında hayır mesela Hindistan’da bir comonwealth ülkesi ama bileceğin üzere refah olarak pek iyi durumda denemez güney Afrika’da keza çok iyi durumda denemez Kanada ve Avusturalya’ya kıyaslandığında ama Hindistan ve geri kalan Afrika’dan iyi durumda denebiliri Еvet
1320698 812825 O zaman tüm comonwealth ülkeleri refah içerisinde öyle mi Biraz belirsiz, tekrar dene
1320697 812825 İngiliz milletler topluluğu bugün Kanada Avusturalya gibi refah seviyesi yüksek ülkeler üyesidir kraliçenin parlamentoyu fesih hakları vardır mesela abd çay savaşı yaşanmasa idi belki bugün bir comonwealth ülkesi olabilirdi Evet - elbette
1320696 812825 Comonwealth nedir acaba Еvet
1320695 812825 Başarısız derken doğayla savaşları başarısız oldu yoksa refah anlamında çok başarılı oldular bir comonwealth ülkesinden bekleneceği gibi ama günümüzde bile vahşi doğayla iç içe heryer Buda büyük bir sıkıntı ve kaybedilmiş bir doğa savaşının sonucu Evet - elbette
1320694 812825 Anladım peki nasıl başarısız oldu şuan Avusturalya refah içerisinde bir ülke Kesinlikle öyle
1320693 812825 Avusturalya’daki böcekleri bilirsiniz evlerde kocaman yabani hayvanlar vesaire bunu ingilizler değiştirmeye daha rahat yaşanabilecek bir bölge yapmaya çalıştılar bunada doğayla savaş deniyor çok hatırlamıyorum şuan ancak birsürü farklı hayvan gönderildiğini oraya ekosistemi kendi lehlerine çevirmek için gittiğini ama planlarının başarısız olduğunu söyleyebilirim Pek iyi görünmüyor
1320692 812825 Elbette çok sevinirim Çok şüpheli
1320691 812825 Hollandalıların ilk bulduğu zaman yani keşfettiği zamanlar bildiğim kadarıyla 1600 civarlarındaydı bu yıllarda şimdiki gibi bilinmiyordu kaynaklar ingilizler mesela sonradan adayı elegeçirdiler ancak doğayla büyük bir savaş yaşadılar bu çok ilgi çekicidir isterseniz anlatabilirim Kuşkusuz
1320690 812825 Olur mu ama o kadar kaynak devasa altın bölgeleri nat geo da falan görmüştüm Pek iyi görünmüyor
1320689 812825 Çok güzel bir soru açıkçası bir anlam bulamamışlar kolonize etmenin bir karı olmalı ben şahsen ilk buldukları dönem kolonize etmeye değer görmediklerini düşünmekteyim Şimdi tahmin edemem
1320688 812825 Peki hollandalılar neden Avusturalyayı önceden keşfetmelerine rağmen tüm adayı kontrol altına almamışlar Еvet
1320687 842891 hazal ırmak24 eşim olacak m ı ?0) Çoğunlukla
1320686 842891 ben ve aşko kuşko =) Çoğunlukla
1320685 842891 maloğlumal mısto Ç:D Pek iyi görünmüyor
1320683 812825 Avusturalya’nın hapishane olarak kullanıldığını en başlarında biliyorum ilk keşfedenlerin hollandalılar olduğunu İngilizlerin ise tüm adayı ilk kez kontrol altına alan Avrupalı millet olduğunu Çok şüpheli
1320682 842891 Aşko öpşelim mi?=) Evet - elbette
1320681 842891 yazık yha kimin çocuğusya Dışarıdan iyi görünüyor
1320680 842891 Karya çocuğun aklını kaçırtmış Ç:D Dışarıdan iyi görünüyor
1320679 842891 İyi saatte olsunlar :D Kesinlikle
1320678 812825 Gerçekten bilgilisiniz başka neler biliyorsunuz Avusturalya ile ilgili Kesinlikle
1320677 812825 Avusturalya asyada değil Okyanusya kıtasındadır efendim bir İngiliz kolonisidir bayrağı değişmemişdir yapılan referandumda halk koloni bayrağının kullanılmasını kararlaştırmıştır Şimdi tahmin edemem
1320676 812825 Avusturalya ilgimi çekebilir asyada olan Еvet
1320675 812825 Peki hangi coğrafyalar ilginizi çeker Kaynaklarım hayır diyor
1320674 812825 Pek değil ama tarihle ilgiliyim konuşalım o zaman Sonra tekrar dene